Share Button

 לקביעת מועד הדרכה נא מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בהקדם 

שם (חובה)

דואר אלקטרוני

טלפון (חובה)

רבים מאיתנו משתמשים בפייסבוק כגולשים מן השורה, כאשר הפרופיל שלנו הוא למעשה פרופיל אישי וכל אחד חשוף לכל הפחות לפרטים הבסיסיים שלנו. גם אם אנחנו עושים לייק לעמוד מסוים, אנו לא תמיד מודעים לשלל הפעולות והטקטיקות אותן נוקט מי שעומד מאחורי הדף על מנת לגרום לנו לעשות את הלייק הזה דווקא לעמוד שלו. (בין היתר מכיוון שפרטי מנהלי הדף הם חסויים).
במסגרת הדרכת פייסבוק לעסקים, נלמד בדיוק כיצד פועלים הדברים מאחורי הקלעים, איך ניתן להקים דף עסקי מוצלח שימשוך אליו לקוחות חדשים לעסק או ינוצל לטובת העמקת הקשרים עם הלקוחות הקיימים. ההדרכה מתבצעת בבית המורה או בבית העסק, בתוספת תשלום.

מה לומדים בהדרכות פייסבוק לעסקים?

עיצוב הדף

דווקא מכיוון שכל הדפים העסקיים בפייסבוק בנויים לפי אותה תבנית בסיסית, חשוב מאוד לנצל את הכלים העומדים לרשותנו על מנת לבדל את העמוד מכל אותם אלפי עמודים אחרים. במסגרת השיעורים,נלמד כיצד לעצב את הדף מבחינה חיצונית, כך שיכלול תמונת שער מושכת ולוגו הנראה היטב גם בגרסה מוקטנת המלווה את הסטאטוסים של הדף בזרם החדשות (הפיד) של הגולש.
בנוסף, נלמד כיצד לשלב אפליקציות חיצוניות בדף. לדוגמה, ישנה אפליקציה המאפשרת קישורים לרשומות בלוג חדשות באופן אוטומטי. אפליקציות אחרות מאפשרות לצפות באתר האינטרנט של העסק מבלי לצאת מפייסבוק.
לצפייה בסילבוס ראו בתחתית העמוד.

התנהלות מול הגולשים

נלמד כיצד להתנהל בדרך האופטימאלית מול הגולשים, אם באמצעות פרסום סטאטוסים חדשים בדף עצמו ובדפים עסקיים אחרים, ובין אם באמצעות תגובה לשאלות והודעות פרטיות שהגולשים מפרסמים מיוזמתם. כמו כן, מושם דגש על מה מותר ורצוי לעשות, ומה אסור בשום פנים ואופן לעשות : לדוגמה, באילו מקרים אין מנוס מאשר לחסום משתמש מסוים ובאילו מקרים מדובר בצעד מסוכן שעשוי להתנקם בנו בעתיד.
מעבר להתנהלות מול הגולשים, נלמד מהן הדרכים הטובות ביותר ליצור מודעות לדף בתוך רשת הפייסבוק ומחוצה לה, זאת על מנת להגדיל את מספר האוהדים הכולל של הדף, תוך כדי שמירה על איכותם והגעה דווקא אל אותם אוהדים שיש להם עניין בפרסומים של הדף (אוהד אשר לא מבצע אינטראקציה עם הדף, ייחשף לפחות ופחות עדכונים ככל שיעבור הזמן).

דוחות ומודעות ממומנות

לאחר שהבנו כיצד להתנהל מול לקוחות ולעצב את הדף, נותר לנו לקרוא את הדוחות אותם פייסבוק מספקת לנו אודות הפעילות של האוהדים השונים : כמה מהם נחשפו לפרסומים שלנו ישירות או דרך פרסומים של חברים, כמה מהם הגיבו לפרסומים, וכך הלאה.

לסיום, ניגע בנושא המודעות הממומנות של פייסבוק ונבין מהו היתרון שלהן לעומת צורת פרסום אחרות ברשת. כבונוס, אנו נפרסם עבורכם מודעה אחת ממומנת  ללא תוספת תשלום (להוציא את עלויות מימון המודעה עצמה).

ההדרכות יכולות להתבצע באופן אישי או בפגישה אונליין. * סילבוס ההדרכות משתנה בהתאם לצרכי העסק שמבקש את ההדרכה.

הדרכות לניהול דפי פייסבוק עסקיים

  • מהי פייסבוק- יתרונות וחסרונות , שימוש בישראל
  • כיצד לפתוח עמוד עסקי בצורה נכונה:
  • חשיבות התמונת קאבר
  • תמונת הפרופיל
  • עדכון פרטי העסק בעמוד
  • שיוך לקטגוריה נכונה

סטטוסים בעמוד:

  • סוגי סטטוסים:
  • פוסט לינק
  • תמונה
  • וידאו

תפעול דף הפייסבוק:

  • כיצד לתזמן סטטוסים
  • כיצד לקרוא דוחו"ת ולעשות בהם שימוש לטובת העמוד
  • כיצד לראות תפוצה של סטטוס מסויים
  • הגדלת חשיפה לעמוד:
  • שימוש בקבוצות ובעמודים אחרים להגדלת חשיפה לעמוד
  • מחקר קהל יעד
  • יישום המחקר על סטטוסים והנעה לשיתוף ולייק

קידום ממומן בפייסבוק:

  • סוגי המודעות בפייסבוק
  • כיצד לטרגט בפייסבוק
  • כיצד לנהל מודעה ולעשות אופטימיזציה
  • מהם הנתונים המוצגים במודעה ומה הם אומרים

Share Button