Share Button

לקבלת פרטים נוספים והצעת מחיר לניהול העמוד העסקי שלכם, מלאו פרטים:

שם (חובה)

דואר אלקטרוני

טלפון (חובה)

קצת על הרשת החברתית

כשלראשונה תכננו  אותה…פייסבוק נבנתה כדי לספק תקשורת בין הסטודנטים בקמפוס  בארה"ב.

המטרה המרכזית היה להיות לוח מודעות ולראות מי מצטרף למסיבה כזו או אחרת, איזו תמונה סטודנט מעלה, ומהם התחושות של התלמידה הכי חכמה בכיתה לפני מבחן גדול.

כמובן שמי ששותף לאתן תחושות…לחץ בלי להסס על הכפתור ששינה את חיינו – לייק.

מיום שפייסבוק פרצה את גבולות הקמפוסים ואנשים בגילאים שונים גילו עניין והשתתפו בה,
היא שינתה את הייעוד, והפכה לרשת פרסום מהגדולות בעולם ולמתחרה העיקרית של גוגל.

ומאז…ההיסטוריה השתנה…

בכל משחק שאנחנו משחקים בנייד, כל פוסט שאנחנו מעלים, כל תמונה, כל הודעה, כל לייק שאנחנו עושים על תמונה של מישהו אחר…הכל נכתב ונשמר, ועל פי זה…הרשת החברתית שולחת לנו מידע על העסקים המעוניינים להציע את שירותיהם לפי המידע שנאסף עלינו.

מי צריך ניהול דף פייסבוק?

אתם יודעים להציע את שירותיכם כעסקים?…ברשת?

יש דעה רווחת היום, שצריכים לממן פוסטים. פשוט להעלות פוסט עם המוצר, לממן בכפתור ה BOOST, ו..זהו…זה יביא לייקים.

אתם מחפשים לייקים או לקוחות?   לייקים או כסף?

אם אתם מכירים את זה, או שמעתם על זה… ויש לכם עסק ועמוד פייסבוק לעסק שלכם, וחשבתם לנסות את השיטה הזאת, אין ספק שאתם זורקים את הכסף שלכם לפח.

יש לכם עסק ואתם רוצים להעביר אותו גם לרשת החברתית?

רוצים פניות אמיתיות של לקוחות דרך הרשת?

אנשים שמחייגים אליכם ומגיבים אליכם ממש דרך האפליקציה ל פייסבוק בנייד?

רוצים להגדיל את כמות הלקוחות?

אתם צריכים ניהול מקצועי של דף הפייסבוק העסקי שלכם.

איך נגדיל את תנועת הלקוחות ונמקסם את האוהדים:

לשם ההמחשה – בוא נניח שיש לנו באסטה בשוק.

בבאסטה הזו אנחנו מוכרים רק נענע.

השוק הוא ארוך מאוד – זה המבנה שלו.

מה שאומר  – שרק מי שעובר ליד הבאסטה שלנו…יראה את הנענע המרשימה שלנו.

אבל בחירת המיקום בתוך השוק היא בלתי אפשרית.

כדי להביא אנשים אל הבאסטה נותר לנו לבצע שתי פעולות:

1: לשים שלטים בכניסה לשוק (הנענע הכי יפה בעולם במרחק 4 דקות הליכה מכאן – עם חץ)

2: לקנות מגאפון ולצעוק ולנסות להביא קהל.

פייסבוק לא שונה מהבאסטה.

יש לנו עמוד עסקי…כמו להרבה עסקים אחרים, אבל איך נדגיש אותו? איך נגרום לאנשים להבין שאנחנו כאן? כן…צריך לצעוק ולתלות שלטים.

האם כלל האנשים שעוברים בשוק הם פוטנציאליים לקנות נענע? התשובה היא כן

האם כלל האנשים הפעילים בפייסבוק הם לקוחות פוטנציאליים לעסק שלי בפייסבוק? …פחות.

בדיוק מהסיבה שפייסבוק אוספת מידע על כל פרופיל אישי שלנו, אנחנו יכולים לנטר את הקהל הפוטנציאלי עבור המוצר שלנו ועבור הישורת אותו אנחנו מציעים ברשת.
לדוגמה: אם נרצה להגדיל את הקהל של חנות לבגדי הריון, כמובן שנחשיב באפיון שלנו , קהל שביקר בעמודים של מוצרים קרובים או משלימים.

אפיון הקהל, הוא בדיוק החשיבה מחוץ לקופסה, הניסיון לפענח מיהם הפרופילים הרלוונטיים לעמוד העסקי שלנו.

אז איך בכל זאת יגיעו הלקוחות?

  • בידול ומקוריות – תמונות שלכם, רק שלכם, תיאור מותר ושירות שייחודי רק לכם, ערך מוסף שהוא רק שלכם וניתן לשווק ולמכור אותו, ויזואליו וטקסט נכונים למוצר שלכם.
  • בניית קהל ייחודי ונכון עבור הדף שלכם, הקהל הזה יהיה חיוני ויפתח אמינות לאורך זמן.
  • קמפיינים ממומנים ונכונים, כדי שאנשים יראו את החנות שלכם…צריך לשטים ומגאפון – בפייסבוק – אלו הקמפיינים הממומנים שיעזרו לכם לפרוץ את גבולות הקהל של העמוד שלכם – עיקרון הבאסטה בשוק והמיקום.

מחיר ניהול דף פייסבוק

כמה זה עולה אתם שואלים?

אולי כדאי שתשאלו מה התקציב שלכם.

אל תיכנסו לפייסבוק רק כדי להעלות פוסטים ותמונות , ולבקש מחברים ומשפחה לשתף…זה לא יעבוד.

פייסבוק זו רשת פרסום, לכן אם אתם רוצים שהדף העסקי שלכם גם יביא לקוחות ולבסוף כסף, תשקיעו…גם בפרסום.

כשמדובר בניהול עמוד בסיסי, העלאת פוסטים ותמונות , שמירה על שפת המותג, פעילויות, ותוכנית חודשית ושבועית לאסטרטגיית תוכן, אנחנו בונים תוכנית שתגרום לעמוד להיראות מקצועי, ולשדר אמינות.

מענה להודעות, כמות התנועה בתוך הדף, כל אלו משפיעים על התמחור.

כשמתווסף נושא הפרסום, כל התוכנית שלנו, מוטמעת גם באסטרטגיית הפרסום.

חושבים שזה מיליונים? אתם טועים.

מבחינת עולם הפרסום הדיגטלי…הקליקים הזולים ביותר נמצאים בפייסבוק.

רוצים הצעת מחיר מותאמת עבורכם? מלאו פרטים ונשמח לדבר אתכם בהקדם:

שם (חובה)

דואר אלקטרוני

טלפון (חובה)

Share Button