ישנם עסקים רבים בפייסבוק שפונים אלינו ולא מבינים למה הם לא מצליחים "להרים" את הדף העסקי שלהם.
במיוחד בשביל כל מי שמתנהל עסקית בפייסבוק, כתבנו את הנקודות הבאות:
חשבו כמשתמש/גולש לא כבעל עסק
לפעמים כשאנחנו כותבים סטטוס או פוסט כלשהו שמיועד ללקוחות שלנו אנחנו הולכים לאיבוד בדרך ושוכחים מה באמת הלקוח שלנו מחפש.
הטריק הכי חשוב הוא לשים את הלקוח במקומנו, בעלי העסק ולחשוב- אם הייתי מתעניין במוצר/שירות מה הייתי רוצה לראות?
תתפלאו לגלות שלפעמים המחשבה שלכם היא שונה לחלוטין מהצרכים של הלקוחות שלכם.
דוגמה:
משרד עורך דין שמנהל עמוד עסקי בפייסבוק ובו הוא כותב על תיקים שהוא מייצג, כיצד הם מתקדמים, איך הם פעלו וכד'.
פוסטים אלו בפייסבוק הם טובים ומראים על הישגים של המשרד אך הם לא בהכרח מה שהלקוחות מחפשים. אם משרד העו"ד פונה לכלל הקהל, עדיף לו לשים דגש על שאלות שמעסיקות את רוב האוכלוסייה, למשל- מה לעשות כאשר נצבר לי חוב במקום אחר ולא ידעתי על חוב זה? מהם הזכויות שלי בתור שכיר? כיצד לדעת שהחוזה שאני עומד לחתום עליו הוא חוקי ונכון עבורי?
באמצעות יצירת תוכן המיועד לגולש, כך תוכלו להרחיב את האינטרקציה בדף שלכם ולהגדיל את האוהדים.
תמונות, תמונות ותמונות!
האוהדים בדף שלכם הם לא אוהדים בלעדיים שלכם ויש להם גם חברים וקבוצות שמופיעים להם בניוז פיד. אתם למעשה מתחרים על מקומכם עם דפים אחרים/פרסומות/סטטוסים של חברים וכו'.
אחת הדרכים לבלוט ולגרום לאוהד שלכם לשים לב לסטטוס שהעלתם כרגע היא ע"י תמונה מושכת, מיוחדת, שתבלוט בסטטוס.
רצוי בכל סטטוס שאתם כותבים לצרף תמונה הקשורה לנושא הסטטוס- למשל אם נמשיך עם הדוגמה הקודמת, במידה ונכתוב סטטוס שמדבר על חוזי עבודה- נצרף תמונה המראה עובד קורא חוזה. ניתן גם לשים כיתוב על התמונה – למשל: שכיר? הנקודות החשובות לחוזה העסקה אישי שכל שכיר חייב לקרוא!
תחרויות והגרלות בעמוד העסקי
דרך מצוינת להגיע לקהל יעד גדול יותר ולהגדיל את החשיפה לדף העסקי היא באמצעות תחרויות והגרלות בעמוד.
את התחרויות ניתן לערוך באמצעות הצבעות- למשל – התמונה שמשתמש העלה וקיבלה הכי הרבה לייקים, או הסטטוס הכי מצחיק, או הסיפור הכי טוב.
שימו לב שבמקרה של הגרלה ע"פ החוק במדינת ישראל יש לערוך תקנון ומותר לבצע אותם פעמיים בשנה. להנחיות המלאות ראו בפוסט זה.
השתמשו בתמונת הקאבר
כאשר גולש מגיע לעמוד הפייסבוק שלכם תמונת הקאבר היא אחד הדברים הבולטים שהוא רואה. נצלו את היתרון של התמונת קאבר בעמוד העסקי והחליפו אותה מפעם לפעם באינפורמציה על שירות/מוצר שברצונכם לקדם.
נשמח לתגובות!
להדרכה אישית לפייסבוק העסקי שלי